How It Works

GOOD TO KNOW | Verhuur- en leveringsvoorwaarden

VERHUUR

1.1 Algemeen

  • We werken met een minimum bestedingsbedrag van €100,00 bij ophalen.
  • Bezorgen is mogelijk vanaf een besteding van €350,00.
  • Wanneer je huurt heb je de items 3 dagen tot je beschikking:
Dag 1 = Ophaaldag/bezorgdag
Dag 2 = Gebruiksdag
Dag 3 = Retourdag
  • Een extra dag huren? Geen probleem, dan komt er per dag 25% bij.
  • Voor zowel bezorgen als zelf ophalen geldt: we zijn open van ma t/m vr tussen 9.00 en 17.00. We rekenen zondag niet mee als gebruiksdag, want dan zijn wij op locatie of gesloten.
  • Je reservering is definitief en wordt opgenomen in onze planning, zodra wij de aanbetaling hebben ontvangen.
  • Zie artikel 4.1 voor alle ophaal- / bezorg voorwaarden.

1.2 Last Minute Bestellen

Wil je last minute bij ons nog spullen huren, dat is natuurlijk geen probleem (indien op voorraad). Er komt wel een toeslag bij;
  • Last minute toeslag 1 week van te voren = +25%
  • Last minute toeslag 48 uur van te voren = +50%

↠ ANNULEREN / AANPASSEN

2.1 Aanpassen Bestelling

  • Wil je je bestelling aanpassen na de ondertekening van de offerte? Geen probleem. Artikelen bijhuren kan tot 1 week voor de huurdatum (indien op voorraad).

2.2 Annuleren Bestelling

  • Bij annulering van (een deel van) de overeenkomst, worden de volgende annuleringskosten in rekening gebracht:
Bij annulering op de dag zelf, rekenen wij de volledige 100%.
Bij annulering 1 t/m 3 dagen voor de ophaaldag, rekenen wij 90% van het totaalbedrag.
Bij annulering 4 t/m 7 dagen voor de ophaaldag, rekenen wij 80% van het totaalbedrag.
Bij annulering 8 t/m 14 dagen voor de ophaaldag, rekenen wij 70% van het totaalbedrag.
Bij annulering 15 t/m 31 dagen voor de ophaaldag, rekenen wij 60% van het totaalbedrag.
Bij annulering 31+ dagen voor de ophaaldag, rekenen wij 50% van het totaalbedrag.
  • LET OP! Het niet doorgaan van een event, om welke reden dan ook, geeft het geen recht op korting of annulering zonder bovenstaande vernoemde annuleringskosten.

↠ BETALEN

3.1 Algemeen

  • Als we je aanvraag binnen krijgen ontvang je van ons een offerte. Na akkoord ontvang je van ons de eerste factuur met de aanbetaling van 50%.
  • De aanbetaling is non-refundable. 
  • 4 tot 6 weken voor de huurdatum ontvang je van ons de factuur met de overige 50% + de borgfactuur.
  • LET OP! De factuur + borg NIET BETAALD = NIET LEVEREN.
  • Betaling met iDeal is mogelijk. Je ontvangt hiervoor een betalingslink.

3.2 Borg

  • Voor de verhuur van de artikelen zijn wij genoodzaakt een een borg bedrag te vragen. Na jullie akkoord wordt dit gefactureerd.
  • Dit kunnen jullie contant overhandigen of overmaken.
  • Als alle spullen retour zijn gebracht, en voldoen aan de retourvoorwaarden (zie artikel 5), maken wij de borg terug over.
  • De hoogte van de borg is afhankelijk van de hoogte van het gehuurde bedrag.
Borg wordt verrekend/ingehouden indien:
  • Er manco/gebreken zijn, hieronder verstaan wij;
Wanneer spullen niet, kapot of vuil worden teruggebracht.
  • Wanneer emballage ontbreekt of kapot is (dozen/kratten/karren).
  • Bij manco/gebreken zijn wij genoodzaakt de nieuwwaarde te factureren en wordt deze verrekend met de borg of op nacalculatie. 
  • De nieuwwaarde is 4x het gehuurde bedrag.

↠ OPHALEN / BEZORGEN

4.1 Algemeen

  • Als je de spullen zelf komt halen dan dien je zelf te zorgen voor dekens/spanbanden en eventueel een zeiltje.
  • Verhuur kan op afspraak opgehaald worden in Den Haag, op Javastraat 21.
  • Indien gewenst en beschikbaar kan verhuur afgeleverd en opgehaald worden, bij een minimale besteding van €350,00.
  • De kilometervergoeding geschiet op basis van nacalculatie á € 0,68 per km incl. BTW. Voor zowel afleveren als ophalen is er een minimum starttarief van €25,- incl. BTW + km vergoeding.
  • Wij verpakken onze spullen in bakken, karren of rolcontainers. Deze dienen uitsluitend voor SBSN items gebruikt te worden. Dit met de reden dat de gehuurde items hier ook weer in klaar gezet dienen te worden.
  • De gehuurde items dienen op dezelfde manier te worden ingepakt en klaargezet te worden als hoe deze geleverd zijn. (Tip: maak een foto van de ingepakte bakken bij bezorging.)
  • LET OP! Bij bezorgen leverren wij de spullen af bij de voordeur. Wanneer je wenst dat de spullen naar binnen, trappen op of verder op de event locatie gebracht worden is dit alleen mogelijk tegen een meerprijs.
  • LET OP! Bij bezorgen leverren wij de spullen af bij de voordeur. Wanneer je wenst dat de spullen gestyled worden op locatie is dit zeker mogelijk. Boek dan één van onze stylistes in om de spullen mooi te stylen. Dan weet je zeker dat de spullen juist tot hun recht komen, zoals ze bedoelt zijn.

↠ RETOUR 

5.1 Algemeen

  • Spullen dienen heel, compleet en schoon* te worden teruggebracht.
  • Als reparatie of vervanging nodig is wordt dit verrekend met de borg of op na-calculatie.

5.2 Schoonmaakkosten

Als artikelen niet schoon* worden teruggebracht worden schoonmaak kosten in rekening gebracht.
 
*Artikelen worden als schoon beschouwd wanneer:
  • Het kaarsvet is verwijderd.
  • De spullen schoon en droog zijn.
  • Het glaswerk/servies/dienbladen afgewassen zijn.
  • De touwtjes, lintjes en bloemen verwijderd zijn.

LET OP! 

  • Servetten en tafelkleden HOEVEN NIET schoon retour. Deze dienen droog en schoon geklopt (zonder grove etensresten) binnen één dag retour gebracht te worden. 
  • BESTEK MAG NIET in de vaatwasser, maar dient schoon gespoeld te zijn op lage temperatuur.